Nytt.

Känns som om jag fastnat här inne, som om jag går i ett hjul, att det gamla förföljer mig, så jag tappat lusten att skriva.

Börjar om på ny kula på denna sida.

https://nouw.com/marbellatanten

Vet inte om det blir bättre, vi får se. Kommer bevara denna sida OM jag inte får styr på den nya, men kommer skriva mest där … och jag lovar er alla som jag följer kommer jag lägga till där också, så jag inte missar något 😉

Annars har jag varit på skolan och förberett inför måndag då nya elever kommer, ska bli kul! 😀

Grått hela dagen så jag inte ens kunde se La Concha’s topp när jag gick hem.

Nu ska jag rota efter era adresser så jag kan lägga till dem i mitt ”nya” liv, hahaha 😀

8 reaktioner på ”Nytt.

  1. Gillar inte att du känner att du kört fast, men gillar att du försöker på ny kula och ännu finns bland oss i bloggosfären.
    Jag känner igen mig ibland, efter att ha bloggat snart nio år. Allt är sagt? Allt fotograferat?
    Så är det ju inte, men ibland har man mera fart, ibland mindre.
    Och ibland önskade att jag hann läsa fler blogga och kommentera flitigare hos vännerna.
    Kram Marbellatanten 🙂 ❤

    Gillad av 1 person

  2. Var inne på din nya sida vad fin den var.. Jag skrev där men vet inte om jag gjorde fel för det bara försvann.. vet inte om du har så att du måste godkänna först..

    Gilla

Lämna en kommentar