Release party.

Som ni alla vet var jag på release party på Manolo Santana igår. Men innan dess skulle det fixas lite, så jag gick upp till Torre de Andalucia för att möta upp Mandana på Noella’s, där kom borgmästarinnans man fram och pratade och bjöd mig på ett glas rött … han gick och Mandana kom.

OBS! Det är inte borgmästarinnans man som är där på planschen 😀

Hår och smink började ordnas till inne på Sanna’s salong.

Iväg till stället. Och vilken succé Mandana gjorde, stället var fullsatt och folk var glada. Det bjöds på champagne och rött/rosa godis, och det vimlade av fotografer så det kan ju vara så att man råkar hamna i någon blaska här nere 😀 😀 😀

Jag slog mig ner med The Bodyguard, José och hans tjej/fru och Junior så klart, honom får vi ju inte glömma 😀

Vid 23.00 tiden begav vi oss hem, vilket känns skönt idag. Lugnt och stilla var det. Och stort GRATTIS till Mandana till henne debutsingel som folk verkade gilla väldigt mycket.

Videon kan ni se i inlägget före detta, för er som inte redan gjort det. 🙂