Slöa dagar.

Sitter ute på balkongen med kaffe i min nya Juniorkopp … ja jag vet! Töntigt och nördigt att beställa kaffekopp med sin hund på … men varför inte? Stolt att vara lite nördig 😂.

Har varit lugnt här, inget speciellt har hänt. Bara lite tvätt och smådon i hemmet. Det droppar in lite bilder på instagram där jag är ”taggad” i.

Lite från Mandana när vi gjorde en liten fotografering …

… några från Karma Beach när eleverna gjorde sin examen.

Gerard som taggade mig bilden under träffar jag förmodligen ikväll … ja, hela gänget troligtvis.

Tjejen ovanför mig, Lydia, har arrangerat en liten modevisning på Manolo Santana club ikväll som hon bjudit in mig på … varför inte gå och kika på vackra klänningar tänker jag. Får se om någon vill följa med dit … en person har tyvärr blivit sjuk, så hon kan inte … de andra två får vi se om de kommer ihåg eller inte 😁.

Så Fredag … vad ska ni hitta på?

Förresten … idag är inte en vanlig dag. Både min syster och min son fyller år idag! Hipp hipp hurra till dem. Trist bara att de är i Sverige och inte här. 🤗